How do I act with you?
This is how you shop with us. To make a purchase with us, you need to go through in 5 steps:
Do you have a physical store?
Unfortunately! We don't have a physical store yet. All sales are done online.
FØR du åbner linserne, skal du gennemgå emballagen for at bekræfte, at du har modtaget farven som bestilt. Hvis du modtager en anden farve end det, der blev bestilt, skal du IKKE åbne linser. Kontakt os på [email protected]. Hvis du modtager den forkerte farve, og emballagen er brudt, vi vil ikke være i stand til at sende farven oprindeligt bestilt, og du bliver nødt til at beholde den farve, hvis linsen åbnes. Hvis du har mistanke om, at der er eller kan være skade på linserne, skal du IKKE åbne. Kontakt os [email protected]. Rapporter om defekte linser, der er blevet åbnet eller brudt emballage, accepteres ikke.
Hvis du har modtaget et forkert produkt bedes du kontakte os på [email protected], husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen.
Hvis du har modtaget et produkt som er defekt ved levering bedes du kontakte os på [email protected]. Husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen. Det ville være til en stor hjælp for ekspederingen hvis du kan vedhæfte et billede af det defekte produkt.
If you wish to swap/return a product, simply print and fill out our return slip and send it to us along with the item, and a copy of the invoice if you have it.
On the return slip you can tick if you want the money returned, remember Reg. nr. and Account No. If you have paid by bank transfer or if you have received the product in gift. If you do not fill in Account No. and Reg Nr. We simply return money to the credit card used for the purchase.