Hvordan handler jeg hos jer?
Sådan handler du hos os. For at foretage et køb hos os, skal du igennem i 5 trin:
Har i en fysisk butik?
Desværre! vi har ikke en fysisk butik endnu. Alt salg foregår online.
FØR du åbner linserne, skal du gennemgå emballagen for at bekræfte, at du har modtaget farven som bestilt. Hvis du modtager en anden farve end det, der blev bestilt, skal du IKKE åbne linser. Kontakt os på info@gr8style.dk. Hvis du modtager den forkerte farve, og emballagen er brudt, vi vil ikke være i stand til at sende farven oprindeligt bestilt, og du bliver nødt til at beholde den farve, hvis linsen åbnes. Hvis du har mistanke om, at der er eller kan være skade på linserne, skal du IKKE åbne. Kontakt os info@gr8style.dk. Rapporter om defekte linser, der er blevet åbnet eller brudt emballage, accepteres ikke.
Hvis du har modtaget et forkert produkt bedes du kontakte os på info@gr8style.dk, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen.
Hvis du har modtaget et produkt som er defekt ved levering bedes du kontakte os på info@gr8style.dk. Husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen. Det ville være til en stor hjælp for ekspederingen hvis du kan vedhæfte et billede af det defekte produkt.
Hvis du ønsker at bytte/returnere et produkt, skal du blot printe og udfylde vores returseddel og sende den til os sammen med varen, og en kopi af fakturaen, hvis du har den.
På retursedlen kan du krydse af om du ønsker pengene retur, husk reg. nr. og konto nr. hvis du har betalt med bankoverførsel, eller hvis du har fået produktet i gave.Hvis du ikke udfylder konto nr. og reg nr. returnerer vi blot penge til det betalingskort der blev benyttet ved købet.